sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Ura?

Pentru ca am luat la romana 10 pentru un text argumentativ de care sunt mandra, o sa`l postez >:)

"Ura reprezinta un sentiment puternic, nestapanit, de sumanie fata de cineva sau ceva.
Sunt total de acord cu afiarmatia lui Mihai Eminescu. El afirma ca : "Pe cand iubirea, de orisice fel ar fi ea, lumineaa viata si-o indulceste, ura o-ntuneca, o umple de amaraciune si o face nesuferita."
In primul rand consider ca atunci cand iubim si suntem iubiti viata ni se pare mult mai frumoasa. Ne bucuram de cele mai neinsemnate lucruri si invatam sa pretuim fiecare moment. Consider ca un om care a simtit iubirea, fie ea pasionala, parinteasca sau fata de prietenii sai, acela este un om implinit.
In al doilea rand sunt de opinie ca ura nu ar trebui sa exista in vietile noastre, deoarece ne distrage de la lucrurile frumoase din viata si ne face sa uitam de noi. Singurul lucru de care o persoana cuprinsa de ura este interesata este acela de a face rau celor din jur si de a se razbuna.
Acesti oameni isi dau seama de abia in final ca viata a trecut pe langa ei si ca nu au reusit sa se bucure de lucrurile cu adevarat importante.
In concluzie sunt de acord cu afirmatia lui Mihai Eminescu. Consider ca este mai bine sa traiesti o viata in iubire si sa te bucuri de momentele frumoase alaturi de cei dragi, decat sa traiesti in ura, care iti va face o viata trista si intunecata."

8 comentarii:

  1. Super tare, tanti :) Ai niste idei frumoase pe-aici si ma bucur ca ai inceput sa scrii. Coincidenta sau nu, am aceeasi tema ca tine pe joi...
    Numai bine si muulta iubire! 8->

    RăspundețiȘtergere
  2. wow:)) dci aceeaji tema o am j eu pt maine. :P am kopiat putsin dn tema ta,deshi am narat j eu o buna parte. n'am luat dekt inceputul tau:P sper s nu t superi:* sa fy yubita..:P de barbatzyy ku mustatza >:) glumeam:P :*

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte misto :D ms ....mai ajutat oleak :D sper k nu te superi ca am furat oleak :P...ms ink odat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar m'a ajutat acest text :*.

    RăspundețiȘtergere
  5. multam te iubescccccccccccccccccc maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa e 2 noaptea si scriu la romana:| textul tau argumentativ mi a fost de mare ajutor

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu am copiat de aici...eu l-am copiat cuvant cu cuvant:)) :* ms mult

    RăspundețiȘtergere
  7. de foarte mare ajutor...multumesc frumos!
    o idee f buna ca l-ai postat!:*

    RăspundețiȘtergere