luni, 3 noiembrie 2008

Kiki are blog? Glumesti!!

Da are >:) se plictiseste ingrozitor in timpul scolii si e mult mai usor decat sa scrie in fascinantul ei jurnal pe are il are de 3-4 ani si in care scrie cand nu are net sau curent?
Oricum nu o sa scriu chestii personale sau filozofii am destule teme la scoala cu conotatii filozofice :)) LA CE SCOALA MERG?? O sa scriu tot felu de rahaturi care cer mai mult deca 0.5% din intelectul meu si aici nu ma refer la haine sau cat de cute e un tip din nushce serial/film/clip. De exemplu am reluat sex and the city! Oh da! Destule subiecte de discutie. Never mind, asta ar fi trebuit sa fie o introducere!O introducere despre cat de tare ma plictisesc!

See you around fuckers!

3 comentarii:

  1. kiki are blog????? bah tu glumesti!

    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu blog si ma cheama tot kiki.ce e de ras la numele asta?e un nume oarecare.eu am auzit de numele singapore sau giulida.stiu ca iti vine sa razi.dar de ce?nu este corect sa radem de numele altuia.cum ar fi sa rada cineva de numele vostru?nu v-ar placea.va zic eu.asa ca nici voi nu sunteti mai presus.toti suntem egali!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. defapt daca te-ai fi uitat pe blog ai fi vazut ca eu sunt kiki. cea care a scris articolul. nu radeam de nimerni /:)

    RăspundețiȘtergere