luni, 10 noiembrie 2008

TIME?

Cred ca toti ne-am intrebat cel putin odata cum ar fi fost daca ne-am fi nascut in alt timp?Am ajuns la concluzia ca e posibil. Cum zice si profa mea de romana "Trebe sa fie tampit ala are spune ca dupa moarte nu se intampla nimic."
Chiar imi place sa cred ca am trait in diferite perioade, dar banuiesc ca asta nu o sa aflu niciodata. Tin minte o faza dintr-un film in care dupa ce oamenii ajungeau in rai era un parc de distractii in care era un loc unde vedeai ce ai fost in viata anterioara. Tin minte ca un batranel a vazut o fetita mica care se juca cu o papusa si a zis dezgustat: "what the fuck?" :)) Erau diferite persoane care au fost circari, sau luptatori din antichitate. Mi-a placut mult ideea.
Poate ca lucrurile care ne plac in viata actuala au legatura cu cea dinainte. Spre exemplu imi place foarte mult perioada hippie si The Beatles. Asta ar putea insemna ca am facut parte din perioada aia, desi peroane cu asemenea gusturi intalnesti la tot pasu`.
Poate am fost un gladiator, Albert Einstein sau chiar cel care a desoperit focul.Imi place sa gandesc asa si poate in viitor o sa am o alta viziune despre moarte si despre ce se intampla dupa ce mor.
E ciudat ca atatea chestii nu o sa aflam in viata asta, si poate nici in cealalta si poate chiar... NICIODATA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu