sâmbătă, 15 noiembrie 2008

The Scruffs






"The Scruffs" este un joc genial. Are doar 40Mb. E vorba despre o familie care trebuie sa vanda casa pentru ca au ramas fara bani, iar bunicul vine cu o idee care ar putea sa-i salveze. Misiunea este sa gasesti unele lucruri in diferite camere din casa, lucruri bine ascunse si pe langa ele multe alte obiecte ciudate. Jocul necesita memorie vizuala. Ai timp 25 de minute in care sa gasesti obiectele de pe lista.

E un joc destul de addictive :)). Pe langa obiectele respective trebuie sa rezolvi un puzzle dupa fiecare misiune si sa decoperi un obiect ciudat. Ma rog e vorba despre un secret. Abia astept sa-l descopar! Daca este cineva interesat sa ma intrebe si ii trimit eu jocul!

2 comentarii:

  1. hey am jucat si eu the scruffs si mi se pare foarte misto jocul,doar ca l-am gasit in varianta trial,adica il pot juca doar o ora.mi-l poti trimite si mie?

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, sigur, iti trimit. da-mi add pe mrs_yellow_star ;;)

    RăspundețiȘtergere