miercuri, 8 iulie 2009

Soulmates Never Die?

Uneori imi vin niste idei destul de ciudate (sau nu) in cap. Ma intrebam acu vreo 2 saptamani cum ar fi viata noastra daca am sti de la o anumita varsta, de exemplu 14-15 ani, cine este sufletul nostru pereche. Adica sa ai o imagine a persoanei respective si sa afli si momentul in care va veti intalni. Asta inseamna sa nu ai relatii cu nici o alta persoana? De exemplu descoperi ca tu iti vei intalni sufletul pereche la 27 de ani. Pana la 27 de ani nu faci nimic? Stai si astepti sa apara marea ta dragoste? Dar daca marea ta dragoste se gandeste ca nu are rabdare pana atunci si vrea sa aiba si alte relatii pana la tine? Nu e prea corect.
Apoi pentru ca toti am sti cine este marea noastra iubire nu am avea relatii serioase cu cei dinaintea Ei/Lui. Am avea parte de mici "bucurii" si atat. Nu am avea parte de relatii serioase pentru ca fiecare ar sti ca locul lor nu este impreuna. Astfel am incerca sa nu ne atasam decat de persoana potrivita. Stau si ma intreb, se poate lucrul asta? Pana la urma suntem toti oameni. ( O sa va intrebati daca m-am gandit la toate sitiatiile, ei bine da I have a boring life ). Daca ai sti cine este sufletul tau pereche ai incerca sa nu te indragostesti de o alta persoana? Sa spunem ca ai face-o, dar daca exact atunci cand esti fericit cu cineva care nu iti este "destinat" apare sufletul sau pereche? Iar daca si cealtalta persoana este indragostita de tine va trebui sa aleaga intre tine si cel/cea cu care ii este dat sa traiasca. Mi-am dat seama ca a sti din timp cine este marea ta iubire nu este un lucru tocmai bun. Bineinteles, ai evita o gramada de relatii care nu duc nicaieri sau de relatii in urma carora cu tot ce te alegi este a broken heart. Dar lucrurile s-ar complica prea mult. Si cine isi doreste ca intreaga lui viata sa fie doar cu o singura persoana?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu