sâmbătă, 11 iulie 2009

Punctul Culminant

Cum poate un film semibun sa se transforme intr-un film prost? Va spun eu cum. Apare faimoasa situatie in care cei 2 "indragostiti" se hotarasc sa-si faca bagajele si sa fuga in lume impreuna. Atunci iti dai seama ca treaba asta nu o sa se intample! Ori apare criminalu`, ori moare unu dintre ei pe drum, ori le vine mintea la cap. Imi place sa ma uit la filme nu atat de previzibile. Sa imi dea totusi putin de gandit, sau sa nu imi dau seama cum o sa se termine.
Urasc toate filmele care au asemenea scene. Cand apare faza cu bagajele e clar: It`s not gonna` happen! I know it, YOU know it, EVERYBODY knows it! Atunci de ce mai faci un film cand sti din timp cum se termina?
M-am saturat de porcarii de genu`. Pana si filmele bune au o asemenea scena (Little Children, American Beauty - bine ca aici nu-i concret daca fug sau nu, dar scena exista).
Cel mai cunoscut exemplu este "Titanic". Cei 2 pasarei se hotarasc ca dupa ce vaporul va ancora sa fuga impreuna si sa traiasca fericiti pana la adanci batraneti. Evident nu se intampla pentru ca pasaroiul cu ochi albastrii moare. DE CE?? De ce cand apare situatia de "fugit in lume" mereu se termina prost? Nu o sa inteleg niciodata. Pe langa asta iti si strica finalul. E clar ca nu e de bine.

Un comentariu:

  1. apăi titanic ăsta e un mare rahat, salvat doar de tragedie. Doar că nu prea merge băgat ca exemplu la postul tău, pentru că toată lumea ştie cum se termină - ceea ce contează e cum se ajunge acolo. Şi se ajunge prost.

    RăspundețiȘtergere