vineri, 19 iunie 2009

Dreams and Reality.

Niciodata nu am reusit sa inteleg ideea de a confunda visele cu realitatea, pana cand am patit.
Peste tot auzeam chestia aia cu "am trait ceva atat de frumos incat mi se pare ca visez". That never happened to me. Tocmai am vazut Vanilla Sky si era la un moment dat o scena de megaiubire intre protagonisti. Ea il intreaba : Is this a dream? El raspunde : Yes. Haha, chiar era un vis!
Dar nu tine de fericire chestia asta. De ce lumea nu poate accepta ca DA MA FRATE, YOU ARE FINALY GETTING SOMETHING GOOD! Si nu, nu e un vis. Eh, dar am mai vorbit despre asta. Ideea e ca eu ajung sa fiu fericita prin mai multe etape. Nu se intampla dintr-o data.
Dar mi-am dat seama ca pana si in vis imi dau seama ca e vis atunci cand lucrurile o iau razna. Cand dintr-o data lumea incepe sa se poarte ciudat, cand ma pierd in propria casa, cand fac ceva si nu mai termin, cand ma ranesc destul de rau si nu simt nimic. Dar cred ca atunci sunt in faza de trezire. Niciodata nu mi-am pus problema de "vis" cand visam/traiam ceva frumos.
Si pentru ca pana nu de mult timp nu am experimentat trairea de confundare a realitatii cu un vis nici nu credeam ca este posibil sa faci asa ceva cand esti TREAZ. Am patit o chestie meganasoala dupa care m-am dus in baie si efectiv mi se parea ca visez. Toata atmosfera parea sa fie una dintr-un cosmar. Pana si obiectele din jur le vedeam in ceata, ca intr-un vis. Mergeam pe strada si parca timpul statea in loc. Acum o ora eram cea mai fericita si dintr-o data BANG! Ma simteam ca intr-un cosmar. Din pacata era realitatea. Realitatea care iti da un pumn in fata cand te astepti mai putin. De atunci am mai patit odata chestia asta, dar mi-am revenit repede. Oricum nici una dintre cele doua situatii nu au fost grave, dar s-au intamplat cand eram intr-o stare de euforie. Si sa treci de la ceva frumos la ceva nasol in mai putin de 1 minut just might seem a nightmare! Si nu ma refer la chestia asta ca la o metafora. Efectiv nu iti mai dai seama de ce se intampla in jurul tau, just like in your dreams.
Asadar cand traiesti ceva frumos esti constient de ceea ce se intampla. Da, pare prea frumos ca sa fie adevarat, dar nu stai niciodata sa te intrebi de doua ori daca ceea ce experimentezi e real sau nu.

4 comentarii:

  1. Nu ca nu m-am panicat. La mine altfel mi`s atacurile de panica, imi bate inima repede si ii tare urat. Tre sa am pe cineva langa mine. Da aveam senzatia ca visez si ca ma pot trezi in orice moment. Cam asa as descrie.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, te inteleg, am avut si eu momente din astea, eu le zic "senzatii de ireal". Astea tin tot de un fel de atac de panica. Oricum, nu trebuie sa iti faci griji. Am citit intr-o carte ca se declanseaza starea asta cand suntem ff stresati si creierul nostru produce f multe substate si reactii chimice chestie care duce la o destabilizare intre momentul in care percepem la nivel fizic informatia si momentul in care o constientizam. Si cu cat te linistesti si nu te gandesti la ea, senzatia trece mai repede. Oricum, e un sentiment oribil, dar importat e sa nu te sperii >:D< cine nu a trecut prin asa ceva nu intelege pt ca e o stare greu de descris. take care

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am avut inca atacurid e panica decat noaptea cand dormeam. Ma trezeam ca visez urat defapt nu visam nimica numai o luam razna si atunci o chemam pe mama sa doarma cu mine. Astea de care spui tu is mai ok, adica nu m-am speriat sau ceva. A fost doar megaciudat. Multumesc de informatii >:D<

    RăspundețiȘtergere