marți, 16 iunie 2009

Summer Movies

Pentru ca nu prea am planuri pentru vara asta, astazi mi-a venit o idee "geniala". Adica sa ma uit la un film pe zi toata vara si sa scriu despre el.
Pentru treaba asta am creat un blog separat. In caz ca sunteti interesati : http://movie5groovy.blogspot.com/
Sper sa ma tin de treaba. Daca cumva nu reusesc sa vad un film in fiecare zi o sa ma uit in urmatorea zi la doua :)). Numai sa rezist.
Astazi m-am uitat deja la doua filme, pentru ca duminica si luni voi fi plecata si nu am cum sa ma uit la vreun film. Primul film despre care o sa scriu este "Hearts in Atlantis".

2 comentarii:

  1. buna ideea. Eu vara trecuta am vazut multe filme, la un moment dat ajunsesem la 2-3 filme pe zi. Let me know how it works for you. Eu ma plictiseam mult... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. A mers destul de bine saptamana trecuta,dupa care am mers la Bucuresti la Placebo si nu m-am mai uitat la filme, dar o sa reincep saptamana asta pentru ca iar ma ia plictiseala. Saptamana asta am si citit o carte asa ca nu am combinat cititul cu vizionatul filmelor. Dar o sa scriu despre toate :D

    RăspundețiȘtergere