marți, 26 mai 2009

Edward Scissorhands sau Absurditatea 3

Am o prietena care a iesit cu ce mai ciudati tipi. Ar putea fi un personaj din Sex And The City. Cand spun ciudati, ma refer la meseriile lor. Dar nu despre asta vreau sa vorbesc.
Am iesit cu prietena mea in weekend si ne-am intalnit cu un tip cu care a iesit mai demult. Tipul e frizer (vai scuze hairstylist B-)). Schimba ei 2 vorbe dupa care tipul merge mai departe. Eu curioasa din fire observ ca are un tatuaj pe spate, doar ca era prea departe deja ca sa-mi dau seama ce era. O intreb pe prietena mea (care are o vedere mai buna). Ea se uita si-mi raspunde: Vai nu cred tu are o foarfeca tatuata =)). Am inceput sa rad cu lacrimi. La inceput credeam ca face misto de mine. Nu, intr-adevar tipu` avea tatuata ustensila muncii sale, foarfeca. Doar mie mi se pare penibil? Bine nu ar trebui sa judec omu`. Daca el e mandru ca e frizer... Dupa treaba asta mi-am pus urmatoarea intrebare: Ce tatuaj ar trebui sa aiba fiecare om in functie de meseria lui? Un macelar ar trebui sa aiba o secure? Un profesor- un catalog? Un dentist - un dinte sau o dantura intreaga, sau de ce nu o periuta de dinti? Un gropar - o lopata? Un bancher - semnu dela dolar, euro, lira etc? Un medic - o tumoare? Si evident pentru ca nu m-am putut abtine... O prostituata? Ce si-ar putea tatua o prostituata?? Are de unde alege...
Cum ar fi daca toti ne-am tatua in functie de meseria noastra. Ar fi mai usor sa ne alegem partenerii, iar lumea nu ar avea cum sa minta in legatura cu jobul lor. Interesant. Dar dacaam schimba slujba? Ar trebui sa ne stergem vechiul tatuaj si sa ne facem unul nou? Tatuajul ar fi un fel de ID. Mai usor de discriminat. Asa daca eu sunt interesata in a-mi gasi un fotograf ca viitor sot ma uit pe strada dupa barbati care au tatuat un film, sau un tripod, sau un aparat foto (asta mi se pare mai putin lipsit de creativitate). Trebuie sa fi si creativ sa-ti alegi un tatuaj nu atat de evident si astfel sa lasi oamenii in ceata, sa nu fie siguri de meseria pe care o ai. Dar de ce ai face asta? Doar tu esti mandru ca esti frizer, politist, gropar, dentist, medic legist, avocat, stripper, prostituata.

3 comentarii:

  1. tipu ala-i atat de cuprins de ce face.. doamne, hai c-am mai auzit una =)) hmm, nu vreau sa-mi imaginez ce si-ar tatua o prostituata in cazu asta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. http://schoolgirlswardrobe.blogspot.com/
    fa o vizita si poate gasesti ceva care sa iti placa!
    multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Billie
    Apoi deja nu ma mai surprinde absolut nimic :))

    RăspundețiȘtergere