sâmbătă, 9 mai 2009

Absurditatea 2

Postarea asta ar trebui sa fie interzisa copiilor sub 18 ani chiar daca e vorba despre o persoana de 14 ani aici.

Tin sa mentionez ca asta nu e fictiune. EXISTA! Ma tot gandesc cum as putea cenzura postu` asta ca sa nu par o tipa vulgara. Dar voi povesti exact cum mi s-a povestit. Si repet, nu e fictiune! Astazi, stand la un suc am vazut un tip nu foarte drag mie si am facut o gluma proasta pe seama lui. Prietena mea imi raspunde glumei astfel: Am auzit ca are p**a mare?

Eu : Ce?? De unde sti?

Ea : Poi i-o facut X laba.

Eu : Da cine ti-o zis?

Ea : Poi chiar ea!

Eu : Tu vorbesti serios???

Ea : Da tu, are si olista in spatele agendei cu tipii cu acre so sarutat, f***t, handjobs + blowjobs + kissing.

Eu : Da are 14 ani!! Si cati tipi are pe lista?

Ea : Poi avea 33. La unu avea handjob fara kissing =))

Eu : Ai de capu meu ma. Da nu`i normal asa ceva.

Ea : Ea o zis ca ii place sa se joace cu baietii, sa-i foloseasca si apoi sa scape de ei. La care eu i-am zis : "Eu cred ca ei se folosesc de tine".


Nu as putea sa nu fiu de acord. Adica tu la 14 ani ai lista cu cati tipi ai avut asemenea contacte? Tin sa mentionez ca din 33 doar cu unu a facut sex, in ceva WC. Si aici nu-i vorba de ceva tiganca. E o fata dintr-o familie normala, care a intrat intr-un anturaj prost si care crede ca-i bine ce face. Bineinteles ca nu doar ea e asa. E la fel ca celelalte fete de 14 ani din gasca ei. Doar ca ea e mai desteapta, ea se foloseste de baieti. Da ma fata, tu dupa ce ii satisfaci pe astia si ei isi dau drumu pe tine, care ii satisfactia ta? Cum adica tu ii folosesti? Nu tu esti unealta placerii, care in final nu ramane cu nimica? Poate cu un gust rau in gura. (Si la propriu si la figurat).
Ma tot intreb ce ar zice parintii ei daca ar afla. Am ramas absolut socata dupa povestea asta. La fel cum zicea un prieten, credeam ca povestile de genu` exista doar in filme sau sunt ceva legende. Dar exista. Poate o sa ziceti ca m-a mintit prietena mea. Nu m-a mintit fratilor. Chiar ca suna imposibil, dar asa e. We can`t hide from the truth. Parintii aia nu`si vad copilu de 14 ani? Ca asta e, e un copil care isi distruge viata de acuma. Dar cine sunt eu sa judec. De la o generatie la alta e tot mai rau. Nu prea stiu ce-i de facut. M-am gandit sa scriu chestia asta pentru ca e gresit. Nu la fel de gresit cu urmaritul oamenilor cu ghiozdane scrise pe strada, dar e gresit. E absurd! E trist si urat! Si repet: NU E FICTIUNE!

5 comentarii:

  1. Din pacate pentru mine nu ii ceva nou. Mai stiu astfel de persoane. Nu ii vina ei, ii vina societatii in care traim si a anturajului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poi si vina ei. Ar trebui sa nu se lase asa usor influentata. De exemplu eu umblu cu persoane fumatoare, dar nu fumez. Asta pentru ca nu am renuntat la principiile mele. Si daca cei cu care umblu mi-s intr-adevar prieteni nu o sa ma oblige sa fac ceva doar pentru ca si ei fac. Bine o sa zici ca la 14 ani nu`i poate capu` mai mult, da` nu-i asa. Stiu cum gandeam eu la 14 ani. Oricum astia care se lasa asa usor influntati nu au cale de scapare. Si ii trist ca oamenii nu incearca sa-si foloseasca creieru` la ceva. Se imita unii pe altii.

    RăspundețiȘtergere
  3. tuh, de cand ai blog? baga-ma la blogroll, repideeeeee!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. vreau si eu numarul ei ca sa se foloseasca de mine. :(

    RăspundețiȘtergere
  5. pot sa fac rost daca chiar vrei sa fi folosit :))

    RăspundețiȘtergere