duminică, 13 septembrie 2009

Your Ticket Please!

Nu ma mai umeste nimic. Really. In fiecare zi dau de tot felul de cacaturi. De exemplu azi mergeam cu autobuzul. Mi-am cumparat bilet ca de obicei. Fiind duminica m-am gandit ca nu umbla ontrolorii, dar evident m-am inselat. Voi sti pe viitor sa nu ma risc duminica. Asadar, eu avand bilet nu prea am de ce sa imi fac griji. Stateam in picioare chiar la prima jumatate a autobuzului. Pe scaunele de langa mine erau 2 tipi de varsta mea. Nu aveau bilet. Vine tipa si inaintea mea saluta un cuplu in jur de 40 de ani si ii intreaba daca au bilet. Ei spun ca nu, iar tipa se face ca nu aude si vine spre mine. I-am aratat biletul si trece la tipii de langa mine. Incepe sa ii interogheze serios, vine si celalalt controlor si le face acolo scandal. La statia la care eu trebuia sa cobor i-au dat si pe ei jos. Ca sa va spun ce m-a enervat. Adica pe astia 2 care nu au venit deloc isi permit sa-i amendeze, dar pe aia de 40 de ani, care se intampla sa le fie si cunoscuti ii trec cu vederea. Daca tot dai amenda si faci scandal atunci da la toata lumea! Am ajuns sa avem pile la controlorii de 2 bani de pa autobuz. Care pe tineri ii amendeaza si pe adulti nici maar nu`i observa. Sau la fel si cu studentii. Am prins odata tot as aun scandal. S-au luat de o studenta care nu a apucat sa-si ia bilet pentru a a alergat dupa autobuz. Jesus people! Daca treceti cu vederea tot felul de idioti, atunci trecetii si pe cei care au un motiv bun pentru care nu si-au luat bilet. Cred ca nici nu are rost sa-mi bat capu`. Pana la urma tot un mare cacat ramane. De aceea mereu imi cumpar bilet. Pentru ca evit sa-mi sara in cap 2 idioti. Cei doi nefericiti de azi nu aveau nici acte la ei. La care zice nenea controloru` ca ii controleaza de bani. Cu ce drept te atingi tu omule de mine? Da-mi amenda naibii si gata. Ma rog, ideea e ca ar trebui sa-i tratam pe toti "criminalii la fel". Nu sa inchidem ochii la unii "infractori" si pe altii sa-i tratam dublu fata de cat ar trebui.

6 comentarii:

  1. Si eu stiu faze de acest gen. Cand eram mic, mergeam la biserica si stateam in fata pe "bancuta copiilor", dar veneau babele pe rand si ne trimiteau de acolo. Eu, "nesimtit" sau cum sunt nu m-am ridicat si un bosorog din spate mi-a spus sa o las "pe tanti sa stea". Eu i-am zis "dar ce, acolo la babe nu este loc destul? De ce nu se duce acolo si ne ridica pe noi de la loc? Si mai e si randul barbatilor...". Amandoi au tacut. Baba a stat in picioare, bosorogul ma mai impingea la spate cu mana, dar nu l-am bagat in seama. De atunci, cand ma duc la biserica (acum ma duc doar de Pasti si de Craciun, nu ca mai demult) mereu urc sus in cor ca acolo nu ma deranjeaza nimeni. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu numai de-al dracu' mi-as fi ascuns biletul si le-as fi facut scandal pe tema alora doi care au fost trecuti cu vederea. :)) Si dupa aia le dateam biletul, sa vada ca am si sa se scurtcircuiteze. :)) Damn bastards....:-? Fuck' em...:-?...with a shovel.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Marian. Pe mine ma enerveaza babele din autobuz care insista sa le cedezi locu`. Bine stiu ca asa e frumos, dar se mai intampla sa merg cu autobuzul tocmai pt ca imi e rau, ma doare burta sau capul, sau picioarele si tot ce imi doresc este sa stau JOS! Si atunci ma pun eu linistita pe un scaun (cu tot cu biletu`mi care imi granteaza un loc) si se uita babele (care de obicei nu-si iau bilet, ca deh ele`s batrane si au pensie mica) urat la mine de parca as fi omorat pe cineva.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Doppelganger.
    Ideea e ca cei doi tipi nu au auzit ca cei pe care ii cunostea tipa nu aveau bilet. Si mi-a fost megaciuda ca nu am zis ceva. Asta se numeste "efect de scara". De exemplu cand mergi undeva si un tip face misto de tine si tie nu`ti vine o replica buna pe moment, doar pe scara cand parasesti petreerea. :)) Mereu patesc asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu foarte bine cum sta treaba cu efectul asta. :)) Iar babele....desi sunt batrane si merita simpatia noastra pentru ca abia se mai tin pe picioare, blablabla (si vorbesc foarte serios) sunt tipul ala de oameni care exagereaza rau de tot in ceea ce priveste drepturile lor. E ok, le intelegem pe babe ca-s batrane si nu sunt vioi ca noi si cu imunitatea atat de ridicata, dar asta nu inseamna ca nu pot de exemplu sa deschid o singura fereastra intr-un autobuz in care toti mor de cald numai fiindca ea tipa ca o sa o traga curentul. :) Technically, you give them the tiny pinky finger and they rip your whole fucking hand off!!! Exagerari de genul asta nu apar numai la babe din pacate, ci peste tot.

    RăspundețiȘtergere
  6. Deobicei fiecare se gandeste doar la propriul confort, nu si la al celorlalti. Asa-i cum zici.

    RăspundețiȘtergere