vineri, 7 august 2009

Cats sau Absuridatea 5

Banuiesc ca toti ati vazult stirea de la tv in care au fost gasite 2 pisici intr-un Kaufland din Colentina mancand carne de pe rafturi.
Nu asta este absurd, asemenea lucruri se mai intampla. Arunci carnea si scapi de pisici. Solutia este destul de simpla.
Absurd este faptul ca cei de la Kaufland au afirmat ca pisicile au mancat din carne inafara orelor de program! Scuzati-ma, dar CONTEAZA??? Asta inseamna ca nu mai primesc amenda?? Ma tot mir cum le vin ideile unor oameni. Daca e asa cu "inafara orelor de program" as putea sa merg si eu la Kaufland, sa raman acolo peste program si sa ma servesc din rafturi fara sa fiu sanctionata.
Sau si mai grav, sa evadeze un criminal din inchisoare, iar politistii/ paznicii sa afirme ca ei nu au nici o vina, doar a fost inafara orelor de program (bineinteles nu este posibil pentru ca acolo lucreaza cineva 24/7).
Treaba cu pisicile evident e urata. Am putea cumpara carne dintr-un magazin in care aceasta nu este ambalata. Pisicilor le-ar fi mult mai usor sa manance. Si-ar baga botul peste tot. La Kaufland de obicei carnea este ambalata, dar asta nu le-a oprit pe pisici sa-si foloseasca ghiarele.
Ma rog, in postul asta nu vreau sa vorbesc despre igiena din magazine. Pentru asta trebuia un post special.

3 comentarii:

  1. N-am auzit de incident, da' am asistat la ceva asemanator in grecia :)) La o terasa, dupa ce au plecat clientii de la o masa, o pisica manca resturile din farfurii. Nu e chiar asa de grav, dar still.

    RăspundețiȘtergere
  2. [asta-i offtopic, numai ca mi-a fost lene sa scriu in alta parte: ]

    Yeah, felicitari pentru achizitie. ;)) You'll have countless hours of fun with that thing. :D Eu sunt din Alta Parte. ;)) Well, actually from Giurgiu (nu stiu cum am aterizat pe-acolo), so....din pacate no Mario in doi jucatori sau Duck Hunter. :-? Si chiar aveam chef de astea. 8->


    'Nuff said. Cheers. ;) :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai Mario :x Inc anu mi-am luat, dar pot anytime, la mine urmeaza clasa a 12-a, mai greu cu treburile astea, dar cand nu o sa am ce face cu banii o sa-mi cumpar ;))

    RăspundețiȘtergere