duminică, 26 aprilie 2009

Absurditatea 1


Probabil va intrebati ce poate fi absurd la un rucsac? Nimic. Nici faptul ac scri pe el totfelul de porcarii nu e absurd! Absurd e sa urmaresti o persoana doar ca sa poti sa citesti tot ce scrie pe ghiozdanul ei. Sa urmaresti o persoana o jumatate de kilometru, sa fugi dupa ea cand nu reusesti sa descifrezi ce scrie pe unul din buzunare, sa ajungi sa ii suflii in ceafa. Si totusi, dece imi pasa mie ce scrie pe ghiozdanul tau? Eh, asa sunt eu curioasa. Mereu am fost asa. Daca ai scris o gramada de prostiute pe el nu cumva ai scris ca sa vada lumea? Dar, nu cumva te-ai simti jenat/a daca te-as ruga sa te opresti 5 minute pana reusesc eu sa citesc tot ce ai scris? Eu cred ca daca te-as opri pe strada pentru asta te-ai uita ciudat la mine si ai lua-o la fuga. Totusi nu e acelasi lucru cu atunci cand te opresc sa te intreb cat e ceasul. Atunci de ce iti scri pe ghiozdan? Pentru ca e cool? Deja deviez de la subiect. Pana una alta eu voi continua sa-ti suflu in ceafa incercand sa descifrez tot ce ai scris tu acolo. Ce, nu poti sa cunosti un om din lucrurile pe care le are scrise pe ghiozdan? Am observat scrise o gramada de formatii preferate, de logouri, de curente (emo, ska, punk etc). Ghiozdanele au ajuns un fel de profiluri de myspace. Poate am sa ajung sa-mi descoper soulmate-ul dupa chestiile pe care le are scrise pe ghiozdan. Asa ca o sa continui sa urmaresc straini pe strada. Poate o sa dau de ceva interesant!

2 comentarii:

  1. dude, scrii misto, da ai grija la garamatica.....pui un "i" cand trebuie 2 si invers...in rest..respect :P

    RăspundețiȘtergere
  2. merci merci, stiu asta, ii genetic, can`t help it. si nu am rabdare sa`mi corectez.

    RăspundețiȘtergere